2013. január 7., hétfő

Katie McGarry : Pushing the Limits

Hogyan akadtam rá : nagyon sok jót hallottam a könyvről , végül felkerült a várólistára és amikor úgy éreztem , hogy ennek eljött az ideje a kezeim közé kaptam 
Miről is szól :
Senki sem tudja , mi történt Echo Emersonnal a népszerű lánnyal azon az estén , amikor a karjain lévő sebhelyeket keletkeztek ,de ezek után kívülálló lett.Echo nem emlékszik arra a horrorisztikus estére . Ő csak szeretné , ha minden újra visszatérne a normálisba . De amikor Noah Hutchins a szexi szoknyavadász ,a bőrkabátjával belép Echo világába , a lány élete olyan módon változik meg ,amelyet soha nem képzelt volna . Nem kellene semmilyen közösnek lennie bennük . És a titkok amelyekkel mindketten rendelkeznek az együttlét csak még lehetetlenebbnek tűnik .Ez az őrült vonzalom kettejük között azonban nem akar elmúlni . Echonak fel kell tennie a kérdést , hogy milyen messze hajlandó kitolni a határokat és mennyit tud kockáztatni az egyetlen olyan fiúért , aki képes megtanítani a szerelemre .


Most tettem le körülbelül 2 perce a könyvet, de még mindig teljesen a hatása alatt vagyok ! (Casperson-t újra elkapta az ilyen kategóriájú könyvek ! Ejj...ejj sok ilyen poszt lesz még :D ) Nem tudtam eldönteni , hogy csupa jót írjak a könyvről vagy esetleg csempészek bele egy kis rosszat is , de végül is arra jutottam, hogy sodródom az árral és jöjjön minden spontán !

Kérem szépen ez volt az a könyv számomra amelyiknél gondolkodás nélkül felkerült a ''kedvenc könyvek '' listájára . Hogy miért is ? Azon kívül , hogy rég volt olyan könyv a kezembe , amelyik először nyögdelősen indult és utána egy üsse kavics - felszólítás után továbbolvastam , majd pedig olyan érzéseket kiváltva , amelyekkel még nem birkóztam meg ,  kedvencemé nőtte ki magát bizony nagyon ott volt ! ( bizony , dobálózni fogok én még ezzel a könyvel ! )

Katie McGarry egy olyan könyvet ''lökött'' az orrom alá, amelyik rengeteg érzelmet ki tudott váltani belőlem legyen az a negatív illetve pozitív . Kérem szépen és akkor most nyugodtan lehet kérdezni arról , hogy akkor ''most mi is van ?!'' , mert egyszer , azt mondom , hogy kedvenc utána meg jövök itt ezzel a negatív érzésekkel . Fura mi , hogy azok lesznek a kedvenc könyveim amelyik kihozza belőlem az idegbeteg szerepét ,de mindeközben sikítva ugrándozok örömömbe ? (Beteges tudom ,de nem megyek orvoshoz ! Mondjuk , ha egy Noah várna orvosi köpenybe , akkor ide a számát ,de rögtön ! ) 

Minden tini kezébe nyomnám a könyvet azzal a szlogennel , hogy: '' így kell értelmesen viselkedni , drágáim ! '' . Nem , nem csak kamaszoknak szól a könyv , mert olyan problémák is megmutatkoznak a könyvbe , amit egy ''felnőtt'' is nehezen tud kezelni és éppen ezért adnám minden ember kezébe a könyvet.

Katie egy olyan író , akinek nagyon szurkolok , hogy fent tudjon maradni az írói palettán ( természetesen az én listámon is ! ) és , hogy rengeteg ''oda-vagyok-érted'' jelzővel tudjam illetni , minden megjelent könyvét . A megfogalmazása , a leírásai , a karakterizálása , az érzelmek átadása nálam mind sikerrel járt minden kellően átjött . Ritkán van olyan könyv a kezembe amelynél nem unom a leírást, mert egyszerűen nem tud lekötni az író vele és nagyok sokszor unom . Nem tudom lehet , hogy bennem van  a baj , de úgy érzem a legtöbb író vagy annak nem nevezhető ember , nem tudja normálisan lekötni az olvasó figyelmét a leírásaival illetve az érzelmek ábrázolásával . 
( Kérdem én , csak bennem van meg ez hiba ? Vagy esetleg másnak is van ilyen problémája ? )  

Katie ezeken a próbákon átverekedte magát és nem is kellett sokan csatázzon , mert az első 50 oldal után tudtam , hogy ez nekem lett írva ! Minden meg van benne , ami csak ahhoz kell , hogy egy szerethető és teljesen korrekt könyvet adjon ki a kezei közül . Akkor még a könyvről komolyabban szó sem esett ! Igen , joggal állítom , hogy a könyvbe is minden megvan ahhoz , hogy magával ragadjon és biztosítok mindenkit afelől , hogy nemcsap át szappanoperába a könyv , hanem egész végig megtartja , azt a szálat amelyet képviselni akar .   Talán emiatt is szerettem meg a könyvet ! 

Aki tudja , hogy hol szerezhetek magamnak egy saját Noaht akkor az legyen szíves értesíteni , mert mielőbbi szükségem lenne rá ! Köszönöm ! 

De tényleg annyira beleszerettem ebbe a srácba , hogy csak ámulok és bámulok ... és váó . Azonnal ide vele ! Meg van Noahban az a potenciál és azok az érzelmek amelyet minden lány keres egy fiúban és , akitől hátast lehet dobni . Ő egy olyan karakter , aki nem adja fel a harcot , aki keresi a kivezető utat egy rossz életből , aki bolyong és legtöbbször kitaszítja az embereket , mert ezáltal védelmet nyerhet magának illetve nem vonja el a figyelmét senki a testvéreiről . Mindene megvolt neki és huss , egy rosszul elsült incidens után semmije sem maradt csak a vágy , hogy megszerezze , azt ami ezek után kijár neki .
Echo az a fajta lány , aki mindenéért harcol hiába gondolja , azt mondjuk mindenki vagy egy konkrét példa : Beth , hogy neki megvan mindene . Mert voltaképp nincs ! Sőt ! Igen kevés maradt már csak Echonak én például nem tudom , hogyan dolgoztam volna fel ezeket az ő helyébe ,de szerencsére nem vagyok ő ( Hamar lekopogtam !) De egyetlen egyért irigyelem , mégpedig Noahért . 
Örülük , hogy nem adták fel a harcot egymásért illetve az álmaik megvalósításáért ,hiába nem sül el minden úgy , ahogy azt ők akarják . 
Nem akarom őket tovább elemezni , mert ugyanazokat a dolgokat elolvasni és leírni is frusztráló , unalmas és idegesítő ! Egy szó , mint száz : ritkán olvasni ilyen kidolgozott karakterekről , akik sok mindent ki tudnak váltani az olvasóból !

Mindenkinek ajánlom figyelmébe a könyvet és remélem egy nap magyarul is a kezünkbe tarthatjuk ! 
(Casperson meg elvonul most már keresgélni és utána meg olvasni ! :D )

A történet : 5/5
A karakterek : 5/5 
A borító : 5/5 
Ami tetszett : úgy , ahogy van az egész ! 
Ami nem tetszett : talán az apuka néhol-i viselkedése
A nagy mélyrepülés : Echo és Noah a kórházban
Összességbe véve :
Categories:

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése